Apabila Berhaluan Kiri..

Salam..
aku t'kejot bile bace artikal nie kat fb mmber aku...
bia betul sampai camtu skali pemikiran die...
cam2lah jd klaw dah sesat xmau tanye...terpesong jaoh...
len kali pakai gps.....
tp kadang2 gps pon leh sesatkan kite...ahahah :D

tp aku x sure die nie muslim or kaper laknat!
papehal pon die nie mmg cukup2lah cilake!

moh kite tgk sket knp aku kte die nie cilake!




*klik gambar untuk lebih jelas

sebab tu aku kate die nie clake..
klaw jumpe elok sula jerk!!
ahah


7 comments:

Anonymous said...

ramai lagi manusia yg macam ni..jasmin ni dh lama buat prangai..

Anonymous said...

yang ni bukan berhaluan kiri..tp mmg xde haluan..klau ad pun haluan ke neraka..nauzubillah min zalik

NoKaKaSHiCHi (M) said...

kekadang aku tak pahamcmner dorg boleh tepiker nak bt sampai cm 2 skali..dunia dunia...

Fairuz Hamzah said...

wahhhh ! tak tersangke ade jugak name aq . =P

NoKaKaSHiCHi (M) said...

hahaha..mmglah..aku rau pon dr kaw an..hahah

irah-aku.ummi said...

org indon nih,biasa lah,
kdg2 nama cm muslim,tp non-muslim sbenarnya..

NoKaKaSHiCHi HowyeaH!! said...

2lah psl..suma nak pecah belahkan muslim..halamak!!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...