Azan Berkumandang di Gereja!

Di Switzerland kerjaan negara tersebut telah mengharamkan laungan azan di masjid2 di Switzerland kerana mengganggu kenteraman awam katanyalah...

video ni dah lama sebenarnya..tapi aku baru jumpa...2 pon Oh!Media yang post dulu..sory ea Oh!Media,curik cerita sikit..heheheh....

berbalik kepada cerita tadi,orang2 muslim kat sana sanggup buat apa sahaja demi tegakan agama,diorang contohnya macam ni lah!



tapi kalau kat Malaysia,bukan main banyak lagi Masjid & surau melaungkan Azan,tapi bukan main liat lagi nak solat,lagi2 time Subuh..betul kan apa saya cakap ni kawan2..??
heheheh...:D

0 comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...