The Ghost Must Be Crazy



Dah tengok cerita ni??
kalau belum tu,aku sarankan baik korang tengok!!
sebab cerita ni sangatlah mencuit hati..
tak rugi kalau bayar tiket wayang RM10 untuk cerita ni daripada korang beli Dunhill 20.
ce tengok trailer cerita ni sikit....






dan akhirnya!
bukan main lama lagi aku tunggu link untuk download citer nie..
search punya search x jumpa2 jugak..
dan hari ni baru aku jumpa kat DDMF..

untuk sesapa yang nak tengok cerita ni..
ni aku kasi link untuk korang download

Download Link

tak rugi tengok cerita ni...
manyak syiook wooh!

Selamat menonton!!:D

0 comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...