Lawak atau tidak??

sedang bosan2 melayari sesawang di NB aku..terjumpa pulak 1 blog ni yang menceritakan tentang lawak Amir Maharaja Lawak.
bukan main kipas lagi  bloger ni mengampu Amir Maharaja Lawak..

aku tak benci Amir,tak benci bloger 2 dan jugak tak benci siapa2...
dengan akal fikiran yang waras ni aku still boleh berfikir dengan keadaan waras..(eccehh!)

korang nilaikan sendiri lawak Amir ni..



aku tak kata dia tak bagus dan aku tak kata dia bagus....
soo apa pendapat korang??
ce citer ce citer..(:p)

dan lagi 1,
bloger ni kata 
"Ini salah satu bukti betapa amir memang hebat dalam seni lawak melawak neh. Kalau korang baca dan korang kata tak lawak, siyes korang penipu. Aku yakin beb. Yakin. Heh"

siries lawak Giler!!
hahaha.....

nak tau apa lagi bloger ni tulis??

soo pandai2lah korang pikirkan OK ke KO...
PEACE!! xD

0 comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...