Amir Maharaja Lawak Bikin Hal!

Hah!hal apa amir dah buat ni??

macam biasalah...rumah aku takda astro..aku tengok jelah kat GuaTv..
korang tau first video yang mesti aku tengok dulu,mesti persembahan Amir..sebab aku nak tengok apa lagi yang dia mengarut atas pentas 2...
kalau korang perasan...si Amir ni selalu suruh penonton relex...betul x betul??an an??
padahal dia kat atas pentas 2 yang patut relex...hahaha
amir selalu gak aku tengok yang dia ni macam beborak kat atas ngan penonton...
dia ni nak buat lawak ke nak berborak...??argh!!
dan lagi satu dia ni kalau korang perasan dia ada tredmark dia selain I'am Sorry!!
kalau korang persanlah kan...time mula2 nak buat persembahan kan ada video.....
apa eh??aku pon taktau nak sebut macamana..haha..video yang awal2 sebelum perserta nak buat persembahan 2lah...korang paham kan..??
hahah....
dia ni selalu sebut 
'korang kenal tak??tak kenal??'
'korang tahu tak??tak tahu??'
skali xpalah buat..kalau dah kerap buat,macam meluat pulak aku...


yang ni persembahan dia malam tadi..

korang nilai sendiri tahap lawak Amir ni... 


yang ni aku terjumpa ngan satu hamba Allah yang tengok persembahan amir..
kita tengok apa reaksi dia ni..



Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...