Giliran HOT FM fanpages Kena Hack!

Hah!kali ni giliran Hot FM pulak kena hack!
*klik gambar untuk lebih jelas

kalau tak silap aku page ni kena hack dari tengah malam tadi sehinnga sekrang(time aku update entrie ni lah)
lama jugaklah..tapi memang lama pun!hahah
diorang kenalkan diri diorang dengan nama
 RileksCrew+H3x4 Crew+Newbie3vilc063s+Ha¢kin | Cr³w
aku tengok diorang ni macam masuk air pun ada..hahah...
siap suruh orang pergi sembahyang...buat undian samaada nak pulang balik page 2 kat Hot FM ke tidak...
fakta yang menarik diorang ni adalah..dorang sendiri kata dorang belajar kat google macam mana nak hack..

korang tengok sendirilah apa yang sempat aku printscreen ni..







*klik gambar untuk lebih jelas

sampai bila Hot FM kena hack??
nanti aku akan updatekan lagi pasal diorang ni...
tunggu......................:D

Dan Sehinnga sekarang...aku rasa dah masuk hari ke dua kot..
fb Hot FM masih di kawal oleh RileksCrew+H3x4 Crew+Newbie3vilc063s+Ha¢kin | Cr³w..
atau ia hanya propaganda Hot FM??
xtaulah saya...sebab kat radio diorang tak kecoh2 pon pasal benda ni....


Ini adalah status yang paling terbaru di update oleh Admin Jack tersebut..
*klik gambar untuk lebih jelas

status Admin Jack ni amatlah menakotkan stesen radio lain....
*klik gambar untuk lebih jelas

siapa pula yang akan kena selepas ini??
hah!sama2 kita tunggu...:D




0 comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...