Oh! Media Network Kena Hack??!!

Oh! Tidak!!!
3 Mei 2011 Oh! Media Network dan Oh!2 yang lain milik Khai Hassan kena hack??
member aku datang dari Perak yang bagitau aku...bukan main semangat lagi dia cerita..hahahah..
patutlah aku tak tau sebab time 2 aku tengah nyenyak tidur..member aku kata dalam pukul 5.30 pagi tadi...
harapanlah nak bangun mengadap FB...

Denga jer cerita 2 aku terus search google...rupanya dah blambak blogger lain update pasal benda ni..aku pon taknak ketinggalan jugak lah kan..heheh....
soo aku sempatlah ambik printsreen dpd diorang 2..pinjam ea abang2 blogger...eheh


soo ni antara printscreen yang sempat aku rembat...

*klik gambar untuk lebih jelas

Ni printsreen dpd page Oh! Media


*klik gambar untuk lebih jelas

Ohtweet pon terkena jugak!

*klik gambar untuk lebih jelas

Antara status yang telah di update oleh hackers tersebut..

Tapi siapa yang hack??hackers tersebut  kenalkan diri dorang dengan nama Cyberblackops.
siapa dia ni??aku pon tak tahu..korang rajin,korang searchlah kat google k..

*klik gambar untuk lebih jelas

Ni pulak, Oh!Media buat statment yang dorang punya page bukan kena hack??
ada pulak macam 2??

coment seterusnya Oh! Media kata malam ni pon dorang nak buat2 kena hack..
huik!!jangan lepas ni kena hack betul2 sudahlah..
baru tahu langit tinggi ke rendah..
kang 10mnt jadi 10jam..
apa pon tak boleh!

hah!sekian saja dari aku...
thanxs coz sudi membaca!xD

6 comments:

Anonymous said...

Butuh

NoKaKaSHiCHi (M) said...

acik kawlah!

haNiE said...

yeke?hahaha

NoKaKaSHiCHi (M) said...

ape yg yer ker??err

Fairuz Holmes said...

betul keh ?

NoKaKaSHiCHi (M) said...

xtaulah aku..yang gtau aku pon aidil...
tp oh media kate dorg saje nak bt cam 2...
tapi klaw ikot logik r kn..xkn r khai nak buat sampai cam 2 skali..ntahlah...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...