Anonymous Serang Nokakashichi Howyeah!!??

kenapa tak pecaya??
ni aku nak tunjuklah ni jap lagi..
tapi korang mesti pelik kan macam mana aku boleh post entry pulak...??

tu korang nanti2 baru pikir...



sekarang ni aku nak cerita yang blog aku telah di ceroboh oleh Anonymous!
betull...aku tak tipu nie..ni betul2 jadi...aku rasa 3 kali dia ceroboh blog aku ni...
ni aku kasi bahan bukti kat korang...


*klik gambar untuk lebih jelas
*klik gambar untuk lebih jelas

kan aku dah cakap!korang x caya jugak korang boleh klik SINI dan SANA.
cuba korang tengok dibahagian komen..dorang still lagi ada kat sana tak mahu keluar... 
seram dowh!
nasib baiklah dorang tak buat paper kat blog aku!
terima kasih abang Anonymous :D

so korang pecaya ke tak cakap aku??
aku tak tipu kan..??
hahaha...
ok!takyahlah siries sangat geng...
aku tau nak buat entry apa..
alang2 aku jumpa coment sapa ntah 2..
aku kongsi kat korang..heheheh..

ok!bubbye!macehh!! :)

*cerita ini tiada berkenaan dengan mana2 pihak dan rekaan semata-mata dan ia adalah bahan jenaka sahaja untuk tontonan umum.
terima kasih! :D


Published with Blogger-droid v1.7.2

4 comments:

Anonymous said...

nampak beno nipunyer~~
hahaha

Anonymous said...

hahaha XD

Anonymous said...

aku pun nak ja di ANONYMOUS jugak! :p

Anonymous said...

Tipu nie....!!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...