Apa Menatang ni??

malam tadi tengah syok2 hisap rokok kat depan rumah..nampak 1 kusutan kertas....
betul ke kusutan??hahaha..asalkan korang paham dah lah kan...
Aku pon gatal tangan pegi ambik kertas tu..
manelah tau kot2 ade lubang kerja baru...kontrak dengan KayPi pon dah nak habis ni...

rupa rupanya...
*klik gambar untuk lebih jelas
nilah yang aku jumpa..cebisan kertas untuk budak2 kecik belajar.....



dan aku nak tanya korang....
*klik gambar untuk lebih jelas

korang panggil menatang ni apa??
tinggalkan jawapan anda di ruangan komen di bawah ok!!


dan lihat adakah jawapan anda sama dengan jawapan di dalam kertas ini??
cuba klik SINI


3 comments:

Anonymous said...

tanggoklah!!

Anonymous said...

bukan serok ke??hahahah

NoKaKaSHiCHi HowyeaH!! said...

tak plek ke jawapan yg dia bagi..hahaha

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...