Khairi Jamaluddin diugut Bunuh!!

26 JUN 2011 yang lepas aku telah menghadirkan diri ke KLIA untuk mengiringi salah seorang sukarelawan yang akan ke Gaza...nak buat apa??
melanconglah...hahahah...
terdiri daripada ahli2 politik badan2 NGO dan lain yang turut serta...
temubual juga telah diadakan oleh pihak2 media masa..

aku pon sempat rakam part yang KJ kata beliau telah di ugut...



sory video tak berapa ok..pakai camera fon je kan..heheh..

kat vedio atas KJ kata
"semalam saya telah menerima satu pesanan ringkas daripada satu nombor yang tidak dikenali oleh saya pada jam 12.18 tengah malam semalam..
yang mana sms ini juga telah dihantar kepada Datuk Murad Setiausaha Pemuda UMNO Malaysia dan juga beberapa rakan-rakan yang lain..
yang mana sms ini merupakan satu sms ugutan terhadap pemuda UMNO.."
bla bla bla.....
beliau tidak sempat untuk membuat laporan polis kerana beliau akan ke Gaza dan meminta rakan2 yang lain yang menerima sms yang sama untuk membuat laporan polis...

kandungan sms tersebut
"...Pemuda UMNO bla bla bla..(aku pon lupa apa dia cakap)..gua besumpah gua akan sembelih lu orang.."

laporan selanjutnya korang boleh tengok dekat tonton.com.my Buletin Utama Hari Ahad 26/6/2011...

Published with Blogger-droid v1.7.2

4 comments:

sergeant keroro said...

macam-macam, hadoii

NoKaKaSHiCHi HowyeaH!! said...

2lah psl...

syafiqakarim said...

nak hidup pun susa.
ni lah manusia.

Anonymous said...

tengok jugak manelah tau propaganda dorang...hmmm

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...