oIo!!apa nih??!!

Sedang aku seronok main fb...
terjumpa pulak benda alah ni..haha..
aku ingat dah takda lagi benda mcam ni kuar..
rupa rupanya ada jugak lagi benda2 macam ni...
hahaha....
kalau cam dulu cerita pasal hantu masuk rumah..
lepas 2 patuk ular..
dan banyak lagi kot..aku dah tak ingat..heheh..

kalau dah cina buat karangan memang macam ni ke apa??
hahaha...
(maaf kepada pembaca berbangsa cina,takda niat nak menyindir anda)

*klik gambar untuk lebih jelas

Entry ini adalah untuk hiburan semata mata!

ok!bubbye!!howyeah!!

11 comments:

Anonymous said...

Hahaha!!!!!
Bongok!!!

sergeant keroro said...

hahaha, lol XD

AKU CHUN said...

Hahaha! Sakit perut menggelak!

GaRy™ said...

hahahaha...dah sah2 fail.. hahaha

Klik Aje ! said...

haha naik 120 tu...

suha said...

hehe ala karangan budak melayu pon lebih kurang je (^_^)

Fuhrer said...

Adoyai..ingat cerita ape td.. rupanya hobi toooooot... hehehehe

berterabuh seh..cnfirm dah karangan ni FAIL!!!.. hahaha

p/s:salam tuan blog..bru je singgah sini.. selamat berkenalan..

EZAN IDMA said...

hahahah kargn terbaik

Fathiah Hamim said...

ini macam punya olang pun ada. kan dah kena jumpa counsellor! :D

rafiq said...
This comment has been removed by the author.
rafiq said...

hahaha..
hobi dia main OLO!
hahaha buat lawak betoi!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...