Anda adalah Kanak2 Terpilih!(Hi.how are you?)


Kalau korang ada FB mesti kau perasan menatang ni an??
aku first time dapat member baik aku anta..
"hi.how are you?"
apa buang tebiat kawan aku sorang ni...
memang aku tak layan r kalau camtu..
spm pon takde nak speaking..
dah tau sangat menatang apa tu..
mesti spam punya...
so aku delete..tapi tak lama lepas tu..dia bagi lagi menatang yang sama...
2 3 kali dia bagi benda sama..
arh! dia ni kang......
aku tros offline...

*klik gambar untuk lebih jelas


tapi bukan tu aku nak citer..
aku nak bagi tau kat korang2 yang belum tau tu...
benda ni dah lama tak silap aku..
tapi makin lama makin menjadi jadi..
aku pon nek menyampah....
tulah korang rajin sangat klik link2 yang mengarut...
kan dah jadi kanak2 terpilih sebagai penyebar virus.. :p

nasihat kepada pengguna FB ni..aku nak bagitau..
korang ikot nasihat aku ni..Insya Allah FB korang selamat...

  1. jumpa link best,tengok dulu url dia..agak2 macam plek..baik korang abaikan...
  2. kat wall korang block jerk post 2 or report..
  3. offline chat..
  4. dan cara paling selamat..takpayah on9! :p
korang ikot 4 step ni Insya Allah FB korang selamat daripada malapetaka

tu jerk aku dapat tolong ea..

ok!
maceh!bubbye!howyeah!!



PESANAN TUAN TANAH!!
Jom Join Segment Saya Punya Lagi Best!

6 comments:

noreenrara said...

dh bnyk kali jgk kene..lame2 mmg annoying gile bende nie..adoii laa..step 4 tu mmg cnfrm berkesan laa..HAHAHA ;p

sergeant keroro said...

hehe, nasib baik aku off chat :P

zareliqa afiqa said...

betul2...ikut yg no 4 tuh.ta pyh on9 fb, ag bagus..hihihi

farhana aka isteri fakri said...

step 4 2 pling t'baek la..

baca dan senyum said...

baru je lepas kena benda ni, trojan backdoor yang masuk. serius benda ni capable untuk hack mangsa sebab trojan memang mainan hackers utk hack sesuatu

CoolMan said...

Hemm... ni la virus yg selalu kacau FB.. tak psl2 walaupun tak online.. tp msg chat kluar.. huh.. sape gi balas lepas tu g klik link yang dia bg..haa..sipa.. pasti kene virus lepas tu..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...