Jawapan Kepada Teka Teki!(Sambungan teka teki kura-kura)

Howyeah!!
Sory malam tadi penat sangat lepas tengok bola Malaysia Vs Arsenal...
aku bkn fan Arsenal ok!..aku penyokong tegar Malaysia...heheh :p
eh!silap citer kot aku masuk ni...
sory2!..hee.. :D

ok!thanxs kepada yang x putus2 menjawap dan salah tapi masih lagi mencuba...siap ngugot pon ade..hahaha!

kepada yang belum tengok teka teki tu sila KLIK SINI.
dan pengikut tegar blog aku telah mengamuk d shoutmix aku tu(ye ker tegar??hahaha)
tak caye korang pegi check situ..dah macam nak buat rusuhan tu..
ini memang bahaya!porak peranda blog aku nantik!gundah gelana aku di buatnya...
mintak maaf banyak2 ea kawan2..hee.....


dan Akhir skali! Jawapan Kepada teka-teki tersebut adalah......
ermm...aku gitau kang takot korang marah...hahaha...
ok!
nak tau idak jawapannye ni??
kalau nak tau ni aku nak gitau...
jawapan sebenarnya ada dalam teka teki tu jugak...
betul ni nak tau??
nak tau..??
"kalau kau nak tau..tapi bersyarat..kau serahkan diri kau kepada aku dulu"
hahahaha!!!dah tau sume kan??
itulah jawapan dia!:p
ok!takmo marah2 aku k!
ini adalah gurauan semata-mata..
semoga anda bole terima seadanya..
heheheh!
sapa yang betul teka tu..tahniah aku ucapkan ok!(ada ke yang jawap betul? :p)

ok!
maceh!bubbye howyeah!! :D


PESANAN PENAJA
Jom Join Segment Saya Punya Lagi Best!

12 comments:

Fathiah Hamim said...

haaaa mana bolehhhh jawapan macam nehhh

Miss Y and Her World said...

errrr dah terlepas teka-teki ni. adoiii. terus dapat jawapan. hahahaah. bersyarat ye? adoii ;)

Seronok Ke Iklankan Diri Sendiri Dalam Facebook?
Tips : Cara Mudah Kantoikan Boyfriend Curang

NoKaKaSHiCHi HowyeaH!! said...

hahah..ske hatilah.tekateki aku.. :p

lilypelangi said...

tak paham la T.T

NoKaKaSHiCHi HowyeaH!! said...

er...klaw nak tau jwpn die serahkan tubuh anda dlu..phm??
hahaha..

hanya untuk gurawan smata2 ok.. :D

GaRy™ said...

HAHAHAHAHAA!!!! sengal.. XD

NoKaKaSHiCHi HowyeaH!! said...

hahah..kaw ce try buat kat member pompan kaw gary..hahaha

sue perbs.. said...

haha... tkpelah.. tk nk tau la... huhu

schaze zainn said...

weh. tak paham la T_T

pesal pulak jawapan mcm tu? huhu

mcm takde kene mengena jek.

soalan tanye, anak die kaler pe kan?

adeh.. =,="

need xplanation.

NoKaKaSHiCHi HowyeaH!! said...

hahah...
ok..
mcm ayat kat entry tu..
kalau kau nak tau jwpn dia..tapi bersyarat..kau serahkan diri kau kepada aku dulu...ada paham?? :p

NadiRah said...

auuuwwww~
i masih dara okay!!!
suci lg tulus!!!
TAK BOLEH!!!!
huhuhu

NoKaKaSHiCHi HowyeaH!! said...

hahah!!just kiddin ok..
untuk suka2 jerk..
xknlah nak buat cm 2..
huhuh:D

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...