Jawapan Sebenar Teka-Teki (Sambungan Teka-teki #2)


aku rasa agak lama aku biarkan teka teki ni tanpa jawapan yang sebenar kan..
kesian kat korang yang tertunggu-tunggu..heheh..
sory ea..aku sejak kebelakangan ni agak busy sket...

yang mana tak tau teka teki yang mana..
boleh KLIK SINI

so..jawapannya adalah.....



sabaw jap!
ni aku nak tanya sket...
korang tak terpikir ke..??
aku tak cakap pon orang tua tu laki ke pompan ke..
aku just cakap orang tua tu bukan datuk kepada budak kecik tu...
kalau bukan datuk, dia..??
dah tentulah...
opah dia an..??
so jawapan sebenarnya orang tua tu adalah nenek kepada budak kecik tu..
heheheh.. :D

tahniah aku ucapkan kat Blog Hangit sebab andalah satu2nya yang berjaya menjawap dengan tepat.. :)

ok kat sini aku nak tanya jugak..
korang nak lagi tak teka-teki??
klau nak aku leh buat lagi..
kali ni buat segmen ke..or contest ke..??
ok ke??
ahahah :p

ok!hope korang puas hati dengan jawapan aku tu ea..heheh :D

maceh!bubbye!howyeah!

PESANAN TUAN TANAH!!
Jom Join Segment Saya Punya Lagi Best!

1 comments:

Blog Hangit said...

buat lagi teka-teki versi segmen dan contest..ada rezeki aku dapat jawab lagi dan menang..hehe

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...