Jawapan Teka Teki #2!

ingat lagi kan teka teki #2 tu??
tak tau boleh klik SINI
wah!!
finaly aku jumpa jugak siapa yang hebat menjawap teka teki aku tu..
hehehe..
tahniah aku ucapkan kat Blog Hangit
sebab berjaya menjawap dengan betul..
jawapan dia aku x publish lagi kat coment tu sebab.....
aku nak suruh korang jawap lagi..hehehe....

ni aku nak tunjuk sket jwapan dia neyh..
nengok neyh.......!!



*klik gambar untuk lebih jelas

yang tulah jawapan yang dia bagi..heheh..:)
kalau korang nak tau sangat..
pergi tanya dia..
tu pon kalau dia nak bagi tau..hehehe...

klau tak dapat jugak jawapan dia..
nanti aku akan bagitau jugak jawapan dia...
hee.. :D

ok!tu jerk!!

maceh!bubbye!howyeah!!

PESANAN TUAN TANAH!!
Jom Join Segment Saya Punya Lagi Best!


6 comments:

alif haris said...

tah lah la buat blog hangit ^^ haha

lilypelangi said...

err . sabor je la . ngatkan da ad jwpan . huhu

schaze zainn said...

hebat! xP

yui92 said...

nnti buat lg =p=p

GaRy™ said...

hahaha... x habis lagi ko ngan teka-teki ko ni... hahaha..

sue perbs.. said...

ape jwpn nye?

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...