Nak tau apa Jawapannya??(Sambungan Teka-Teki Kura-kura!)

hahaha..!!
kepada yang cuba meneka Teka-teki aku tu..
diharapkan banyak bersabar kerana jawapan anda semua adalah salah..
yang belum jawap tu..bolehlah jawap kat teka-teki aku tu kat SINI

ok!dah baca??dah dapat jawapan??
dah dpt 2 tahniah aku ucapkan! :)
yang belum dapat tu ni aku nak bagitau jawapan dia....
tapi kena tunggu malam nilah k!..hehehe :D

sama2lah kita tunngu...
tapi janji ngan aku ea..jangan marah aku pulak kalau kalau dah tau jawapan..
ini adalah 1 gurauan semata-mata..
harap korang boleh terimalah k!
selamat mencuba! :D

Ok!
maceh!bubbye!howyeah!!

PESANAN PENAJA
Jom Join Segment Saya Punya Lagi Best!

2 comments:

Fathiah Hamim said...

mana jawapan nehhh :P

GaRy™ said...

aq dah teka... hehehe.... siut tricky habis teka-teki tuh... hahaha...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...