PERHATIAN!!PEMBERITAHUAN!!PERHATIAN!!


Ingat lagi banner ni??
tak tau pon??
ok takpe!
yang tak tau dan nak amik tau boleh klik SINI
siapa yang dah tau,yang blom tau pon boleh klik SINI

ok!
ni aku nak bagitau...
thanxs kepada siapa yang dah join segmen yang pertama aku ni..:)
walaupon sambutannya agak hambar..
tapi takpa..aku tempuh dengan redha...eyceh!ahah!

untuk pengetahuan korang..
segmen ini akan di tutup pada 31 JULAI 2011...
so, ada masa lebih kurang 2 hari lagi dari sekarang dan akan ber akhir pada hari Ahad Jam 11.59.59pm.

kat sini aku nak bagi seruan kat korang yang belum join lagi, seru2lah diri korang untuk join k..
ahahahah!(ayat terdesak!)

aku harap segmen aku yang pertama kali ni akan berjaya..
Insya Allah..
dengan bimbingan daripada korang semua serta sokongan korang seuma semoga ia berjaya hendaknyerlah! :))

ok tu jerk nak bagitau..

maceh!bubbye!howyeah!!
 
Published with Blogger-droid v1.7.4

2 comments:

sergeant keroro said...

gudluck bro :)

alif haris said...

alamak wajib join ke ?? hehe :D

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...