PESANAN TUAN TANAH!! : Ini Adalah Pengakuan Aku!

Eyceh!
tajuk macam supen jerk..
takmo kalah..hahah..
ok Nokakashichi Readers!

1st, aku nak mintak maaf kepada anda kepada anda semua yang rajin singgah blog aku dan tinggalkan jejak anda..
tak kesahlah yg bagi komen ke..kat shoutmix ke..
maceh banyak2!

dalam beberapa hari ni aku agak busy dengan hal-hal duniawi ni..
so aku tak bekesempatan untuk membalas jejak anda semua..
sory geng!

tapi aku akan balas jugak nanti ok! :)

2nd,kepada yang masih tercarik-carik jawapan teka- teki #2 tu Insya Allah aku akan memberi jawapannya nanti k.. :)

dan last sekali...Untuk Segment Saya Punya Lagi Best..
Alhamdulillah..setakat ni ada yang join cuma tak semeriah dengan segmen2 bloger yang lain kot..
mungkin tak tau atau kurang berminat...
Terima kasih yang sudi join segmen tersebut..
ini adalah segmen pertama aku..so aku harap korang dapat support aku..(ayat simpati)
tarikh tutup Segmen tersebut adalah pada 31 Julai 2011..
aku harap korang boleh submit entry korang secepat mungkin sebab...
aku mengharapkannya..
ahaha!
ok korang boleh join kat SINI..

ok tu jerk sempat aku sampaikan..

Maceh!Bubbye!Howyeah!!

PESANAN TUAN TANAH!!
Jom Join Segment Saya Punya Lagi Best!


2 comments:

aimie amalina said...

saya punye lagi bes~hehehe..dh macam my vi nye tagline..heheh..

Meck said...

mcm2 blogger buat segmen skg hehe

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...