Senjata Untuk 9.7.11 Dijumpai!!

 Senjata apa yang dijumpai??
senjata ni orang lain tak tau lagi sebab aku sendiri yang jumpa!
suspen kan??ahaha :p

ingat lagi entry pasal INI??
akhirnya aku sendiri yang selongkar beg tersebut...
dan aku dapati..senjata ter sebut adalah.....
JENG JENG JENG!!!
/
  /
    /
      /
        /
          /
            /
              /
                /
                  /
                    /
                      /
                        /
                          /
                            /
                              /
                                /
                                  /
                                    /
                                      /
                                        /
*Klik gambar untuk lebih jelas

ia merupakan hak milik sahabat aku yang terpaksa menempuh kesesakan lalulintas di KL semata-mata nak shoot kenduri kawen di Wangsa Maju pada 9.7.11..
takda kena mengena dengan Perhimpunan BERSIH 2.0 tu ok!
Ups!Ada sket..Jam atas jalan sebab perhimpunan tu lah..heheh.. :D

Ok!
Macehh!Bubbye!Howyeah!!


PESANAN PENAJA
Jom Join Segment Saya Punya Lagi Best!

Published with Blogger-droid v1.7.2

10 comments:

syaimz said...

besok hilang...aku curik. haha

GaRy™ said...

hahaha... sengal... bikin saspen je...XD

sergeant keroro said...

lol, ingatkan hape tadi :P

NadiRah said...

ceh!!!
apa pon tak bleh!!!
hohohoh..

sory yer..nad lambat follow kamu..

NoKaKaSHiCHi HowyeaH!! said...

@Syaimz : dose bro curik..hehehe :D

NoKaKaSHiCHi HowyeaH!! said...

@Gary : haha..bosan2 xtau nak buat entry apa..nilah jdnyer...huhuh

NoKaKaSHiCHi HowyeaH!! said...

@sergeant keroro : suspen kan??hahaha :p

NoKaKaSHiCHi HowyeaH!! said...

@NadiRah : hahaha...xder hal lah..
thanxs folow.. :D

Faztee Danisha said...

singgah sini pulak

hazirah kasimon said...

XD hahaha. loqlaq

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...