Anwar Mengaku Liwat Saiful?!

 *ikhsan Google 

mungkin ada yang kurang senang dengan entry aku kali ini.
aku cuma nak tekan kan kat sini aku tidak sokong mana-mana pihak dan aku hanya ingin berkongsi cerita tentang isu semasa sahaja :)

petikan di bawah aku ambil daripada Selangor Daily dan jika ingin maklumat yang lebih lanjut boleh klik situ ok :)
Dua jam dan 32 muka surat Anwar peruntukkan semalam untuk dia mempertahankan dirinya. Dari 32 muka surat tersebut hanya dua perenggan atau 1 minit sahaja yang Anwar ‘pertahankan’ dirinya atau perkara yang tidak pernah kita dengar dari mulut Anwar sebelum ini . Yang lain atau 99.9999999999 % lagi semuanya adalah koleksi-koleksi apa yang diperkatakan Anwar di atas pentas-pentas  ceramah selama tiga tahun lepas yang dikutip kembali dan dibacanya semula dalam mahkamah.
Dua perenggan yang dimaksudkan adalah
1) Pintu dimana kejadian liwat berlaku tidak diselak dan Saiful ada peluang untuk melarikan diri.
2) Saiful datang dengan membawa KY Jelly bersamanya dan bersedia diliwat secara sukarela.
Dua perenggan itu yang cuba digunakan Anwar untuk ‘mempertahankan’ dirinya juga sudah menemukan kita dengan jawapan kepada persoalan apa yang berlaku dalam bilik itu.
Anwar memberi gambaran kepada kita bahawa kejadian liwat yang berlaku itu bukan paksaan, sebaliknya ianya berlaku suka sama suka.
Sumber : Selangor Daily

maksudnya betulah DSAI meliwat Saiful?
anda ada akal anda boleh fikir dan itulah jawapanya.

Maceh!Bubbye!Howyeah!

1 comments:

zareliqa afiqa said...

hoho..sudah terang lagi nak pakai torchlight~^^

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...