BicaraSamaAwan Kembali Menulis!

howyeah!
aku nanti-natikan penulisan seorang sahabat aku ni..
tak sabar menunggu sambungan cerita Plastik Jingga 
dan akhirnya..
tweet!tweet!
aku terima tweet daripada  Bicara Sama Awan yang dia baru siap sambungan cerita Plastik Jingga tu..
Alhamdulillah...lame aku tunggu..heheh :)

selepas Plastik Jingga, Surat Ke Syurga adalah sambungannya dan Benda Mati merupakan sambungan berikutnya..
dan kini sambungan daripada cerita2 tersebut adalah Coretan di helaian kertas putih..

jom sama2 kita terjah blog Bicara Sama Awa!!
cerita ni,terus terang aku cakap...
aku serius ni ok!

terboek!
menyayat hati!
maksud yang mendalam!

tu yang aku dapat rasakan lah... :) 

kepada yang baru nak mula korang boleh mulakan membaca dengan..
ok tu jerk nak kongsi!

maceh!bubbye!howyeah!

4 comments:

peachippo said...

jommmmmmmmm terjahhhhhh ! :P

sergeant keroro said...

hehe, ko memang peminat setia la ni kan?? :P

Bitter said...

perghhh! boleh tak nak kate kau nih kaki novel even bace blog je??HAHA!

pCL [p@kcikLie] said...

terjah sana...baru tau apakah ?

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...