JOM TERJAH!!! (SEGMENT : Saya Punya Lagi Best!)


Finaly tamat sudah Segment pertama aku.. :)
ni aku senaraikan sebahagian bloger2 yang join segment aku ni..thanxs aku ucapkan kat korang coz join segmen aku yang tak seberapa ni..heheh :D

apa lagi??

JOM SERANG DIORANG!!
dan tinggalkan jejak anda dengan ikhlas di Entry Terboek mereka
:)

tapi blog yang 1st ni aku benci sket...
sebab die slalu perli2 aku..
mentang2 die hebat..
aku baru lagi dalam dunia blogger ni..
bukan main bega lagi dia..
suka sangat perli aku...
nak tau apa dia buat??
klik jer blog dia 2.. :))


Ok!Dah abes!
heheh.. :D

stakat ni jelah aku mampu sediakan untuk korang..
ini adalah segmen pertama aku dan mungkin banyak kekurangan...
so,segala kekurangan dan kesilapan aku harap korang maafkan..

ok tu jerk!
macam biasalah!
maceh!bubbye!howyeah!!

5 comments:

Izzati Alina said...

yeahh!!!

farhana aka isteri fakri said...

da start... :)

asri (asrirayrock) said...

good job bro..........^_^

ir yien 9897 said...

Rifaat... :
arghhhhhhhhhhhhh...
kuang asam ko paat...
alat art ko tak maaf kan aku lagi ker.. T_T

Wei aku lagi baru dari ko lah.. :(

ir yien 9897 said...

Rifaat... :
arghhhhhhhhhhhhh...
kuang asam ko paat...
alat art ko tak maaf kan aku lagi ker.. T_T

Wei aku lagi baru dari ko lah.. :(

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...