Misteri Mamat Sepah memutuskan hubungan dengan Nur Syuhada

*ikhsan Google


mungkin entry kali ni memang lain daripada entry2 aku sebelum ni..
sebab aku tak penah terfikir untuk buat entry pasal gosip2 artis ni..

oleh sebab aku dah tak tau nak buat enrty apa sejak 2 3 hari ni..
aku tertarik dengan 1 cerita pasal sorang artis yang tengah femes sekarang ni...

korang kenal Mamat Sepah??
tak kenal meh aku tampo laju2 muka ko..
1 Malaysia kenal dia ni an??ahah!

aku nak cerita pasal dia ni..aku pon tak tau cerita sebenar...
aku just kongsi je apa yang aku jumpa...
boleh kan??
eheh :)

ok!
Sebelum ni Mamat Sepah telah di kaitkan dengan seorang awek cun!
aku penah jumpa ex mamat ni!
sumpah cun..!
tapi aku kurang minat.. :p
ex Mamat ni sebenarnya adik kepada Rody Kristal iaitu Nur Syuhada..
tak kenal meh aku kenalkan
ce tengok SINI(pinjam entry orang :D )

*ikhsan Google

dan, sekarang mereka telah memutuskan hubungan tersebut..
tapi...mamat dah ada peganti...
peganti dia memang cun dan mungkin lagi muslimah daripada Nur Syuhada..tak taulah saye..ahah!
aku pon minat minah ni... :p

ahh!!aku malas nak citer panjang..
tak reti betul aku nak citer pasal orang ni..hahah! :p

peganti baru Mamat adalah Rafidah Ibrahim
korang boleh nengok SINI (pon entry orang) pasal diorang


*ikhsan Google

Tapi bukan tu aku nak citer..
aku nak citer pasal misteri kenapa hubungan Mamat Sepah n Nur Syuhada ni putus..
semua tak tau kan kenapa diorang ni boleh berpisah tetiba..(eyceh berpisah)

dan aku jumpa ni...

*klik gambar untuk lebih jelas

status ini merupakan milik FB Nur Syuhada selepas beberapa minit cerita pasal Mamat Sepah n Rafidah Ibrahim Rapat keluar..

so kat sini korang boleh nampak apa yang berlaku..
kenapa Nur Syuhada macam tidak puas hati dengan Mamat Sepah ??
apa yang sebenarnya berlaku di antara Mamat Sepah n Nur Syuhada ni??
kenapa hubungan mereka putus??

tu aku tak tau..:)
memang aku kenal diorang ni dan kitaorang pernah berjumpa ketika diorang sedang hangat bercinta...
tapi diorang tak kenal aku pon sebab aku jumpa dia masa aku nak isi minyak dan terjumpa diorang kat situ..tegur pon tidak :p

tapi Mamat Sepah telah pun buat kenyataan apabila dia ditanya oleh wartawan tentang hubungan mereka..
Mamat Sepah
“Saya tak mahu cerita lagi kisah saya dengan Ada. Cukuplah, kalau saya katakan hubungan kami sudah pun berakhir pada awal penglibatan saya dalam Maharaja Lawak lagi.
“Saya tak mahu mengaibkan sesiapa dan tidak mahu mendedahkan punca hubungan kami retak. Tapi yang pasti ianya bukan berpunca daripada Fida,”
Sumber : murai.com.my

entry ni memang takda jawapan kenapa diorang berpisah...:)
ok tu jerk!

maceh!bubbye!howyeah!

*ok ke entry ni??aku tak penah buat entry sedemikian rupa..aku rasa macam beterabur jerk :p

15 comments:

peachippo said...

asal aku rase cam pelik je citer ni..hehehhe...tak sesuaiiiiiii lah mereke..teeeeeeeeeetttttttttt !

sergeant keroro said...

macam nak kena hempuk jek, HAHA

NoKaKaSHiCHi HowyeaH!! said...

peachippo : apa yg x sesuai??entry aku ke diorang tu??
klaw diorang mmg x sesuai pon aku rse..sebab aku lg nsem dpd mamat..ahahah!!

NoKaKaSHiCHi HowyeaH!! said...

sergeant keroro : perh! kaw nie tros terang sgt...kecik ati aku...tp aku rse entry aku nie dah mcm sampah jer aku tgk..
cam harem!
hahah!!

peachippo said...

mereke la,,ntah..asal aku rase cam fida bole dapat yg lagi baek,,yg boleh bentuk dye jadi lgi beteer..eiiii,jhatnye aku judges org....hahhahhaa


ohhh,muke kartun pom comel gak eh?hahha :P

NoKaKaSHiCHi HowyeaH!! said...

peachippo : aku rse pon cam tu..g lah carik Imam muda tu ke..ahah!

sebenarnya,aku tak nsemlah aku trok gamba katon..
shh~ jgn gtau org.. :p

Bob Merley said...

peehh... sume dia nk kebas. taik la

Bitter said...

perghhh! gosip boy! HAHAHA! weh, dah ramai tegur kotak follower aku selalu hilang..tak tau nak buat ape dah..aku rase kite nih mmg jiran yang bermasalah lah..HAHAHAHA!

Bitter said...

wehh..online ke kau pepagi buta nih??wkaka

schaze zainn said...

OMG, pagi2 uol dah buat gosip..haha xP


btw, FIDA mmg comel :)

untung pe dapat die :)

Belalang Hijau said...

time bercinta semuanya elok...bila dah putus yg baik masa bercinta dulu tak nmpk dah...semua buruk jer...

adat la tu...hehehe

My Name is Mar said...

Jeng jeng jeng...
Kantoi sudeyh...
Biasalah..
Kalau BOLEH dapat yang muslimah,OF COURSE yang TIDAK muslimah itu dicampak..
Ho-ho-ho..

BTW, jemput join segmen Lagu MERDEKA Pilihan di Musicbrilliant.com.

budakijaupendek said...

gospi2! ngehehe

Umedia Network said...

Salam perkenalan. Sudah follow blog anda balik. hee. jgn lupa like page saya sekali eh. (www.facebook.com/umedianetwork)

iMBobo said...

sampai hati fida :( aku nak campak mana?hahaha

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...