Panggilan Si Mati Part 2

 *ikhsan Google

Panggilan Si Mati Part 1

aku diamkan diri. Masih terpinga-pinga memikirkan siapakah pemanggil tersebut.

"weh!kau apehal?!"si pemanggil sedikit meninggikan suara.
"jap2,kau ni sape??"aku bertanyakan si pemangil.
"akulah,Saprol(bukan nama sebenar)"

baru aku tersedar daripada mamai aku. Saprol sebenarnya adik kepada arwah.

Setelah selesai perbualan antara kami. aku duduk di atas katil sambil termenung mengenangkan kisah kami berdua serta rakan-rakan lain ketika arwah masih lagi hidup.
tersenyum aku sendirian mengenangkan sikap arwah yang suka menyakat rakan-rakanya. Sikap arwah yang ceria membuatkan arwah disenangi oleh rakan-rakan wahupun orang yang baru di kenali.

Tapi apakan daya,Allah lebih menyayanginya dan mengambil arwah terlalu awal seusia 20 tahun. Dan masih segar lagi dalam ingatan ku saat-saat pemergian arwah ketika malam itu.

Bersambung...

Published with Blogger-droid v1.7.4

2 comments:

Syuhada Sharif said...

seksa nak tunggu cite ni abes ... :P

zieyzain said...

sedeynyaa =(

*ziey singgah n follow u yah =)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...