Panggilan Si Mati

 *ikhsan Google


Jam 8.34 pagi selepas hampir 2 tahun pemergian arwah. Aku di kejutkan dengan 1 panggilan daripada arwah. Sedang nenyak di buai mimpi terus segar bercampur perasaan terkejut dan takut apabila menerima panggilan tersebut. mana tak nya orang mati boleh telefon orang hidup. kan pelik namanya tu.

Aku beranikan diri untuk mengangkan panggilan tersebut, tapi tidak berani untuk berkata-kata.
"hello,Assalamualaikum..." si pemanggil berkata.
"waalaikumusalam.." perasaan tersebut masih ada dan hati ku berkata "Ya Allah! suara sebijik macam arwah,siapakah sebenarnya dia ni?"
si pemanggil senyambung bicaranya " kau kat mana?boleh datang sini?"

aku masih lagi dalam keadaan kebingungan memikirkan siapa sebenarnya pemanggil tersebut yang menggunakan nombor telefon arwah sahabat baik aku satu ketika dulu.

Bersambung...


Published with Blogger-droid v1.7.4

8 comments:

budakijaupendek said...

pehh susupen... heeh

hazirah kasimon said...

seram2

eqhaZIN said...

okeyh. suspenssss!!

norhatizahmohamed said...

jangan jawab panggilan tu. huhu tapi mesti rasa nak jawab kan?

Bitter said...

woittt..cepat lah sambunggg! tak sabau pulak aku..HAHAHA! :P

NoKaKaSHiCHi HowyeaH!! said...

sabaw lah.. heheh :)

Pure Mahabbah Fillah said...

ala ada smbungn lk..huhuu

Santri T.P.I.N.I said...

Nice entri... Salam idulfitri, maaf zahir dan batin yer... dari Santri Nurul Iman..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...