Plastik Jingga??


*gambar ehsan Google

"macam kau sorang je ada kekasih? dan aku mahu lihat, sampai bila ?"
by Bicara Sama Awan

korang mesti blur kan??
apa kena mengena dengan Tajuk Entry ni??



sebenarnya ia adalah penulisan dari seorang sahabat aku Bicara Sama Awan..
aku pon tak tau ni kategori penulisan ke, cerpen ke cerita pendek ke apa..
korang baca jelah kat SINI

rugi korang tak baca..
sebab ia memang menarik!
meh aku link kan sekali lagi Plastik Jingga by Bicara Sama Awan


Published with Blogger-droid v1.7.4
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...