Segmen : Aku Bermusuh Dengan Bitter and Sweet!!

aku sebenaranya taknak gadoh2!
lagi2 ngan pompan..memang aku tak reti..
tapi kalau Sergeant Keroro dah bagi arahan...
aku nak buat macam mana..??
aku ni orang bawahan jerk..
bertindak mengikut apa yang diarahkan oleh pihak atasan
so sekarang aku memang tak puas ati!
aku nak carik musuh jugak!

tak puas ati dengan blog Bitter and Sweet ni!



aku tak puas ati dengan dia sebab header dia lawa+comel daripada aku!
hah pehal??!

aku tak puas ati dengan dia sebab blog dia shantek!

aku tak puas ati dengan dia sebab blog dia kemas!

lagi,aku tak puas ati dengan dia sebab dia kata dia malas nak buat entry pasal aku!
haih!mana boleh!dalam kontrak perjanjian(korang boleh baca situ) Sergeant Keroro telah tetapkan syarat mereka wajib buat 1 entry untuk musuh mereka!

hah!kaw murka!mengadap Sergeant Keroro kaw nantik!!

eh!ape aku merepek dah ni??
hahah!!(sorryy~~!xD )

ok!tu sebenarnya jiran baru aku dalam segmen Jom Carik Musuh yang di anjurkan oleh Sergeant Keroro


so papehal pon aku nak ucapkan selamat berkenalan yaw Bitter and Sweet! :))
kita dah berjiran kan??
esok sahur or buke jangan lupe bagi lauk sket kat aku..
orang bujang memang malas masak..
heheheh :p

selamat berkenalan.. :))

eh!sebelum terlupa!
klaw korang nak nengok entry2 best dia boleh r usha2 kat atas tu..
yang blah kanan tu..
 jumpa kan??
ok boleh usha situ...:)

ok tu jerk!
maceh!bubbye!howyeah!


1 comments:

My Name is Mar said...

Jiran kau ni selalu jek datang blog aku:)
Dia BEST!
Untung arr kau..

Musicbrilliant.com

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...