Segmen : Jom Cari Musuh!!


mana dia musuh aku ni Keroro??aku dah standby shortgun nie!
kaw sampai jerk,aku tembak bijik mata kaw!

nak join??
klik je banner alien kat atas 2! :p

5 comments:

sergeant keroro said...

thanks join!

p/s : semoga dapat jiran yang best XD

NoKaKaSHiCHi HowyeaH!! said...

bagi aku blogger gugurl yg cun keroro!
hahaha!! :p

Bitter said...

nahhh! aku dtg bawak cempedak goreng gi umah kau nihh..wakaka..alamak! wa tak cun lah braderrr! taknak geng lah ni??fineee finee! HAHA!

Bitter said...

cempedak tu semalam buka puasa punye tak habis, so aku panaskan balik bagi kau..HAHA!

mula berjiran?? boleh boleh! weh, esok lah aku buat entri tuh..dah malam dah ni..ngantuk sudaa..zzZZzzzZZZ..HAHA!

Bitter said...

dah dah..aku dah siap ni..sila ringan ringankan tulang singgah ye?? wakaka
Aku Bermusuh dengan nokakashichi

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...