Warden Raja (Drama JuvanaTV3) Kantoi Mabuk!

Mesti korang tak percayakan??
tapi inilah yang aku jumpa!!
sumpah mula2 aku pon tak percaya rupanya dia kaki mabuk..






bila aku jumpa jer dengan video ni.....
lagilah aku tak percaya dia ni kaki mabuk!
ahahaha :p
sampai hati diorang edit video 2..
tapi klaka!:p
ni diorang tak puas atilah ni sebab drama tu kejap sangat...
tapi aku pon tersa jugak hari Isnin malam macam kosong jerk xtau nak buat per..
huhuhu :D

dan pemberita tu pon tak tau sama ada drama Juvana akan bersambung atau di filem kan..
aku ada jawapan dia...
ok tu jerk!
Maceh!Bubbye!Howyeah!


Published with Blogger-droid v1.7.4

2 comments:

ir yien 9897 said...

hahahhaha
series kelakar..
bengong nyer paat..hahahaha

NoKaKaSHiCHi HowyeaH!! said...

aku plak bengong??
cries aku nengok pon guling2 gelak..hahah!!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...