AUKU - IniAnwarHadi Pula Berkata!

ingat lagi entry aku yang INI ??
tu pun kalau korang bacalah...
ahah!
ni aku nak sambung pulak dengan seorang pelajar negara kita yang dok study kat oversea sana nunpa
 kata dia??

AUKU - Pesan Tun M

 Assalamualaikum!
ahah!
bukan main lama tak update blog..
kali ni aku nak kongsi artikal yang aku jumpa pasal AUKU.

tak tau apa AUKU?
tu yang bermain dalam fikiran aku sebenarnya..
adakah mereka yang memperjuangkan untuk memansuhkan AUKU tu paham tentang AUKU atau hanya hanya dengar AUKU tu kejam daripada orang lain dan percaya bulat-bulat apa orang kata...
adakah Mahasiswa itu sendiri paham apa itu AUKU atau tak ambik port langsung??
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...